fredag 8. april 2011

sukkersøtt #120 - det skal bugne i blomster!

Da er det tid for ny utfordring hos Sukkersøtt
Denne gangen vil vi se kort der det skal være 
MASSE blomster! :)

Det er stampelkallan som sponser oss denne uken!
Og de har en lekker premie til en heldig vinner :)

Her kommer mitt kort, jeg har laget et bryllupskort.



 Jeg har brukt skissen til wildorchid challenge
Mønsterpapirene fra magnolia, motivet har jeg funnet på nettet. Bak motivet ser
du så vidt at jeg har brukt en dies fra marianne design.
Har brukt hjerte punch til MS. Og blonde fra kort og godt.
Blomster fra woc, papirloftet og kort og godt.



Tekst stempelet er fra stempelglede
  jeg blir også med på utfordringen til vintage udfordring- vintage bryllup

Da håper jeg du vil bli med på utfordringen!
Ha en fin dag :)
Klem
 

4 kommentarer:

Mette sa...

Åååå så vakkert bryllupskort! Lekkert og delikat i både farger og pynt!

Tusen takk for at du deltar i Vintage utfordring!

Klem Mette

Kianel sa...

Very elegant card!
Thanks for playing with us at Vintage Udfordring!
Love from France, Kianel.

Sylvia sa...

Lekkert, lekkert:-))
Nydelig design og delikate farger!!

Mary Paulyn sa...

F*ckin’ remarkable things here. I’m very satisfied to peer your article. Thank you so much and i'm taking a look forward to touch you. Will you please drop me a mail?