mandag 10. oktober 2011

Gledelig Jul

Hei hei! 
her kommer det tredje bidraget jeg laget til dokkemaratonet inne på 

Denne gangen va oppgaven å lage noe i grønt, med minst tre sirkler/hjertet, 
bånd/blonder og perler.

her er mitt kort:


har brukt de nydelige arkene fra den nye jule kolleksjonen til pion.
brukt glitterlim platinum, blonder, blomster fra woc og papirgleder,  blondeserviett, perler.
svertet alle kanter med distress walnut stain.


vintage klippearket er fra pion. så har jeg brukt hjerter fra storyteller.

wild orchid challenge - christmas fun
card and scrap - distressing

nå skal jeg ned i scrappekroken etter jeg har lagt th :)

ha en fin kveld! 

7 kommentarer:

Karen Elise sa...

Nydelig kort!

MonaV sa...

Vakkert kort med nydelige farger.
Tusen takk for bidrag til Card and Scrap sin utfordring.

Gro sa...

Kjempeflott julekort.

Klem :o)

Anne Bente sa...

åh.... denne var bare super skøn

100000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

klemmmm

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig kort i flotte farger.Så flott pyntet også.
Klem Kjersti

Meretekj sa...

Nydelig kort i nostalgisk stil!
Klem

Kim sa...

This is absolutely darling! I love what you have done and your flower arrangements are gorgeous! Thanks so much for joining us at WOC. If you could please add the WOC Challenge Blog link into your post you can then be qualified for the prize drawing. :) Thank you, and please let me know if you have any questions.
Hugs~ Kim