mandag 30. august 2010

gratulerer 60 år!



Idag har vi innedag i det herlige været,
tor henrik har øyrebetendelse og feber..

Og igår fikk jeg gjort ferdig et bestillings kort:)

Dette skulle være til en dame som blir 60 år.

Syns tilda med denne blomsten passet så bra, også har jeg brukt skissen
på sketchy colors for sist uke, jeg rakk ikke fristen..hehe
Ellers har jeg brukt maja designs mønsterark og lilla bazzill, tilda
er fargelagt med promarkers og stanset ut på en spellbinder. bånd fra ?
blomster fra prima og wild orchid, glitterlim på rosene. 60 tallet er
fra thickers, perler fra kort og godt. en tag med et stempel fra
storyteller. di hjørne stemplene husker jeg ikke hvor er fra.

Ha en fin mandag:)

Klem fra meg!

7 kommentarer:

Inger Marie sa...

Lekkert 60 års kort Ane i lekker lilla farge :)
Nydelige blomster, lekkert design og skjønt motiv:)
Du er jo bare så flink!
Ha en fin dag!
God klem

Gry-Beate sa...

Dette ver et kjempe flott kort!! Nydelige farger, og lekkert design!!
Ps: Innedag i finværet her også!!

;0)Gry-Beate

Kari sa...

Så nydelig kort! Det båndet du har brukt var virkelig lekkert!

Ha en fin kveld!
Kari

Pia sa...

så nydeligt kort i skønne farver,lækkert design

Wenche sa...

Såå vakkert, Ane!!! Helt nydelig var det :) Er veldig svak for lilla..sukk. Nydelig fargelagt Tilda også!
Go'klem fra Wenche :0)

Anne sa...

Så herlig, flott oppbygging av lagene og herlig pyntet! :)

Anonym sa...

I have noticed that credit improvement activity needs to be conducted with techniques. If not, it's possible you'll find yourself damaging your position. In order to be successful in fixing your credit history you have to ascertain that from this second you pay all of your monthly dues promptly prior to their planned date. It really is significant because by not really accomplishing so, all other measures that you will decide to try to improve your credit position will not be efficient. Thanks for discussing your suggestions.