fredag 24. juni 2011

Dt- sukkersött #130

Da er det tid for den siste utfordringen hos Sukkersött før sommeren!
Og denne uken har vi en kjempe kjekk oppgave!

Pynt en flaske eller et glass!

vi har med oss beata ewa som gjestedesigner denne uken, 
og det er hun som har valgt den kjekke utfordringen :)

Vi blir sponset av Familieskatter. Og det blir to premier denne gangen!
For denne står til over sommeren!

Så bli med da vel!! :)

Her er hva jeg har laget! Jeg ville pynte en flaske til et brudepar!
Og slik ble min flaske


 Har brukt de nydelige arkene fra pion! 
Har brukt MS punch på kantene av bazzillen.


Motivet er fra Lily of the vally. malt med disstress ink. 
Har en blondeserviett under motivet.


Blomster fra papirloftet og woc. Tekst stempel fra stempelglede.

Litt til blomsterpynt.

Har brukt et silkebånd til å knytte sammen rundt flasken.

Tagen har jeg laget selv. med disstress farger og stempel fra stempelglede
og swirl fra kort og godt. Bling også fra kort og godt.

  
Sender denne flasken inn på disse to utfordringene:
-Kort o mania - bryllup

Da håper jeg du vil være med på utfordringen! 
Og ta en titt på de andre lekkre bidragene til DT teamet.

Klem!

3 kommentarer:

Anne Bente sa...

hvor er det en suk pyntet flaske du der har lavet Ane.

100000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

klemmmmm

♥Gry sa...

Nyyydelig!

Kunne godt tenke meg ei slik♥♥♥


Klem

Anonym sa...

Its like you read my mind! You seem to understand so much approximately this, like you wrote the book in it or something. I think that you could do with some % to drive the message house a bit, however other than that, this is great blog. A great read. I'll definitely be back.