tirsdag 1. oktober 2013

ny utfordring hos kort o mania!

Jeg var på papirfesten i stavanger i helgen!!
Gjett om jeg kooooste meg! Fikk laget mye fiiint, blandt annet dette kortet her!

Men først: 
oppgaven denne gang er

HØST + 2 eller flere bretter!

Jeg har laget et vennskapskort med en mal som jeg fant hos Sakkalo.



***
 


Har bruk farger i høst farger og stempelet fall fun fra robyns fetish.
Blomster og perler fra woc. Dies fra magnolia og spellbinder.
 Mønster arkene er fra bla pion, det oransje er jeg litt usikker på, litt gammelt..hehe 
Motivet er fargelagt med promarkers og flexmarkers. 
Tekst fra kort og godt 



hud/kinn: dusky pink, linen, oatmeal, peal pink
blader: burnt umber, spice, honeycomb, gold
hår: burnt sienna(F), sandstone, champagne(F)
bukse: walnut, nutmeg, tan
sko: warm grey 5,3,2
t-skjorte: spice, honeycomb, gold
 

blir med på disse utfordringene:
kreative-verden alt er lov
papirdokkene oransje
kreativ-scrapping høst/halloween

 
Da er det bare å bli med! 

Ha en fin tirsdag kveld, takk for besøket :)


 
 

9 kommentarer:

Lene sa...

Et kjempefint høstkort. Og flott fargelagt. Tusen takk for at du deltar hos Kreative Verden Utfordringsblogg. Lykke til! Klem, Lene

Nina sa...

Nydelig kort - synes å huske at jeg så noe itl det på Papirfesten.
:-) Nina

RitaK sa...

Så flott brettekort med nydelig høstmotiv. Takk for at du deltar hos Kreative Verden. klem Rita

Anne sa...

Et fint kort i oransge farger :) Fin bretteteknikk og nydelige blomster :)

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker ♥

Smil fra Anne :)

Brita sa...

Nyyydelig høstkort, Ane! Klem:)

Bettina L. sa...

Nydelig brettekort Ane. Liker detaljene med doily,blonderog blomster og nydelig brett og høstfarger. Tusen takk for at du deltar hos Kreative Verden og lykke til. Håper du blir med oss igjen neste måned og. Klem Bettina DT Medlem hos Kreative Verden

Anne sa...

Så herlig motiv, lekre farger og nydelige blomster og dies og doily. FLotrt bretting. :)

Klem, Anne.

Unknown sa...

So flott kort! Likar so godt denne bretteteknikken :)
Kjempe koselig motiv du har brukt :)

Tusen takk for at du har deltatt hjå oss i Kreativ Scrapping.

Klem frå Tine

Eva Marie sa...

Kul bretteteknikk og ett herlig kort ♥
Takk for at du scrapper med Papirdokkene.
Klem :)