fredag 19. november 2010

DT sukkersött - #102



Hei!

Da var det alt fredag igjen!

Og det betyr ny oppgave hos Sukkersøtt !!

Denne uken er oppgaven å lage et kort i lilla, blått og rosa!

Og vi har med oss familieskatter som sponsor!

Her er mitt kort:


Jeg har brukt:
de nyyyydelig arkene fra Bobunny, som jeg kjøpte på strilascrap treffet
jeg var på sist helg :D MS punch, blonder og blomster fra WOC, bling,
og hele kortet har fått en dysj med glimmermist pearl :)

Vel da håper jeg du blir med på utfordringen!

Stikk inn på bloggen og se hva di andre dyktige DT medlemene
har tryllet fram :D

GOD HELG!

6 kommentarer:

Line sa...

Dette var rett og slett lekkert. :-) ha en flott helg

Lene Aase sa...

Helt utrolig nydelig kort Ane:)
Klemmer:)

Gro sa...

Nydelig kort. Fargekombinasjonen er utrolig fin. Klem :o)

Mari sa...

Knall fint kort Ane!!

Jette Munkbøl sa...

Rigtig flot kort, flot blonde:)

Anonym sa...

Thanks for the something totally new you have exposed in your article. One thing I'd like to comment on is that FSBO associations are built with time. By presenting yourself to the owners the first weekend break their FSBO is actually announced, prior to the masses begin calling on Mon, you produce a good link. By mailing them resources, educational supplies, free reports, and forms, you become a good ally. If you take a personal curiosity about them as well as their scenario, you produce a solid link that, oftentimes, pays off once the owners decide to go with a broker they know as well as trust -- preferably you.