mandag 24. januar 2011

hipp hipp hurra...

Ja da var en ny uke begynt!

Jeg har fri dag idag, så jeg skal kose meg hjemme å lage litt kort
tenkte jeg :)

I helgen var vi i selskap til nevøen min som ble 12 år!
Han ønsket seg penger, så da tenkte jeg at et penge kort var tingen!
Å han syns det var så kult!
Blir så glad når di "små" si slik :)

Så her er kortet han fikk!


Har brukt grønn bazzill, mønsterark fra k&company,
bølgepapp som jeg har svertet med walnut stein.


motivet er fargelagt med promarkers, og tekst stempel fra kort og godt.
Knappene er fra tim holtz.


her ser dere pengelommen!

Ha en fin mandag!

Takk for du titter innom:)

Klem!

2 kommentarer:

Cathrine sa...

Kult kort...

Wenche sa...

Herlig guttekort, Ane!!! Det motivet er så herlig og du har fargelagt det så bra :) Moro å få fine tilbakemeldinger fra gutter som mottar hjemmelagede kort!!
Ha en fortsatt fin uke!
Klemmer, Wenche :0)