lørdag 22. januar 2011

Sketchy Colors #54

Heiann! Og God Lørdag!

Hos Sketchy Colors
har de en fargeutfordring, som er HVIT!



Jeg har laget et kort til min bestemor som snart fyller 93 år i februar!



Jeg har brukt embossingplate fra tim holtz og MS punch, har hatt
glitterlim rundt arket. Har brukt et vintage bilde, og bak det har jeg
lagt en blondeserviett. Blomster fra kort og godt og woc, sløyfen er bånd
fra kort og godt. og blingen er fra prima. perler fra melissa frances.
også en fjør fra panduro.

et litt nermere blikk!

Jeg vil bare si Tusen Takk for alle fine komentarer dere legger igjen!
Blir så glad!

Ha en fin lørdag!

Klem!

6 kommentarer:

Gry-Beate sa...

For et kjempe nydelig kort, det motivet er jo bare så hærlig!!
Ha en super helg.
;0)Gry-Beate

Maya sa...

Åhhhh dette var bare så lekkert!!
Nyydelig motiv, lekkert med fjærene, og teksturen i papiret!
Takk for at du deltar hos SC,
klem fra Maya

Lene Aase sa...

Så vakkert og elegant bursdagskort Ane!
Nydelig bilde du har brukt:)
Klemmer:)

Sikke sa...

Det va et heilt nydeligt kort Ane. Nå bler bestemor gla :)

Wenche sa...

Ååå dette var helt nydelig, Ane!!! Så delikat og vakkert pyntet.
Ha en fortsatt fin fin søndag!
Klemmer, Wenche :0)

Anonym sa...

Thank you, I have recently been searching for information approximately this topic for ages and yours is the best I have came upon so far. However, what concerning the conclusion? Are you positive concerning the source?