lørdag 24. september 2016

Et herrekort - Gratulerer

Heisann alle scrappevenner! Jeg vil vise dere et bestillingskort jeg laget for en stund siden. Det skulle være til en mann som ble 50 år. Resten kunne jeg bare lage hvordan jeg ville. Syns herrekort er ganske vanskelig, men jeg ble godt fornøyd med sluttresultatet mitt! Har brukt tannhjul i wood, og embosset de med cobber-embossingspulver. så har jeg brukt den nyeste diesen min fra marianne design - sløyfen, passer jo perfekt til herrekort! Ellers har jeg sprutet litt svart glimmer glaze rundt omkring. All papir er fra pion design. Tekst inni kortet er fra kort og godt. Håper du liker det du ser!











Blir med på disse utfordringene: 







5 kommentarer:

Gracielalife Design - by Graciela sa...

herlig kort, du klarte det med glans. Passer utrolig bra til utfordringen våres som er rustikk med de tannhjulene du embosset. takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
DT Graciela

pia iris sa...

Ja dette kortet kan du være godt fornøyd med, jeg likte det iallfall💙
Mange flotte detaljer 😃
Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen😃 Pia

Min hobbyverden sa...

Knall tøfft kort! Digger alle detaljene.
Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen hos Papirlosjen.
Smil fra DT-Ane Lene

Jorunn`s scrapperier sa...

Så flott kort. Fin effekt du fikk på tannhjulene.
Syntes du løste oppgaven fint jeg.
Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
Dt Jorunn Elin

Elisabeth sa...

Nydelig herrekort. dette var tøft, Tusen takk for at du deltar hos Papirlosjen sin bursdags utfordring. Klem DT-Elisabeth