søndag 10. april 2011

Gavepose

Jeg holdt på på min blogg runde igår kveld, da jeg kom over disse kjekke gaveposene til
 maya hobbyblogg. så da hadde jeg så lyst å prøve meg på en slik.
 Jeg laget en gavepose til tre utfordringer.
Har brukt det nydelige bilde hos picture and scrap.
Er ikke jenta helt nydelig der hun sitter med di søte små kyllingene!
  







jeg har brukt mønsterark fra maja designs, svertet med victorian velvet, tre forskjellige blonder 
som nordsalten hobbyklubb vil vi skal bruke. Blomster fra papirloftet, woc, perler fra inkido,
tekststempelet er jeg litt usikker hvor kommer fra. og en metall pynt fra kort og godt.
puncher fra MS.




scrapperiket har en utfordring gående, med bruk av metall.
  
Idag skal vi har siste selskap for Tor Henrik, 
hele familien idag :)

Ha en fin dag!

Klem :)

6 kommentarer:

Kristine sa...

Kjempe flott gavepose du har laget :)
Fine og friske farger!
Herlig bilde og pynt :)

Tusen takk for at du deltar på vår utfordring :)

Kristine
Scrapperiket

WencheP sa...

Den ble utrolig lekker. Likte denne veldig godt. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Marianne sa...

Kjempelekker gavepose med nydelige detaljer og motiv. :)
Tusen takk for at du deltar i utfordringen i Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
♥ Marianne

Marianne-db sa...

Så fin gavepose du har laga! Det motivet var jammen meg nydelig!! Og fine ark og pynt :-)
Klem, Marianne

Eva Marie sa...

Nydelig pose!!!

Anonym sa...

There are certainly numerous details like that to take into consideration. That is a great point to bring up. I offer the thoughts above as general inspiration but clearly there are questions like the one you bring up where the most important thing will probably be working in honest good faith. I don?t know if best practices have emerged around things like that, but I am sure that your job is clearly identified as a fair game. Both boys and girls feel the impact of just a moment’s pleasure, for the rest of their lives.