torsdag 7. april 2011

Til Dåpsbarnet

Her kommer et dåps kort til en liten gutt.
Et bestillingskort fra en kollega av meg :)
Har brukt den herlige babyen til magnolia som motiv! Og jeg har nå begynt å 
fargelegge med distresse ink..så som sagt er jeg nybegynner! Og jeg syns d var ganske vanskeligt.
Så jeg må øve øve øve :)

Vel her er kortet:





Jeg har brukt mønsterark fra magnolia. Blomster fra woc og papirloftet.
En blondeserviett. motivet er stanset ut med spellbinders. svertet med vintage photo.
Tekst stempelet er fra stempelglede. knapper fra kort og godt. Charmsen med kors
husker jeg ikke hvor er fra. Perler fra melissa frances. bånd fra kort og godt.




Motivet har fått litt star dunst på vingene.


inni kortet har jeg stemplet med et baby stempel fra stempelglede.
Har stanset ut en spellbinder og hatt på en swirl fra storyteller.

Jeg blir med på utfordringen hos Just Magnolia

Ha en fin Torsdag!

Klem!

2 kommentarer:

Mari sa...

NYDELIG kort Ane!!

...C... sa...

helskjønt kort!!!