mandag 25. april 2011

Gratulere!

Hei! 
Da har vi kommet vel hjem fra en herlig påske feri i vakre øygarden hos min
beste venninde Mari og hennes familie:) Har hatt det knall kjekt, vi har grilla, vært 
på båttur! hatt påskeegg jakt! Sett på bitte små lam unger :)
Jeg har helt glemt å legge ut Loen fra forrige speedscarp hos papirdokkene!
Her er hva jeg laget. Oppgaven var å laget et bidrag med tall og tema feiring.

 

Bilde er av minste jenta mi, da hun fyllte 2 år :)


jeg har malt på glimmermist på en bobbleplast og trykket det ned på 
mønsterarket :) har brukt blondeserviett, bokside, en thicket. blomster fra 
prima, papirloftet og woc.


da skal jeg å finne sengen snart, i morgen blir det planleggingsdag i barnehagen, 
så jeg skal på kurs :)

Håper dere har hatt en fin påske :) 

Må få si tusen takk til dere alle som skriver så hyggelige kommentarer,
det setter jeg stor pris på :)
Klem

4 kommentarer:

Annette sa...

Var det du som laget denne ja! denne studerte jeg nøye for den var såååååå fiiin!! herlige farger, og bokstavene var kjempefine og jentete ;)

Camilla sa...

Den var jo skjønn :)

Eva Marie sa...

Utrolig flott og søt LO!
Og så vakkert motiv du har =)

Bettina L. sa...

For en nydelig LO. Mange herlige detaljer og så nydelig sammensatt;)