tirsdag 19. april 2011

Til brudeparet!

Hei og god tirsdag :)

Idag skal vi pakke, reiser til verdens beste venninde Mari og familyen i morgen i 12 tiden,
etter mannen min er ferdig på jobb!
Gleder meg kjempe masse, skal ha med litt scrappestæsj opp til henne, 
så vi kan sitte å kose oss litt med på kveldene.

I går kveld fikk jeg laget et bryllups kort som ei på jobb har bestillt.


Jeg har brukt de nydelige hjertene fra stempelglede! har stemplet di to ganger,
å klippet ut det ene hjertet og limt det på med 3d puter oppå det andre. Hatt på 
glitterlim star dust. 


Mønsterark fra pion og papirdesign. Svertet alle kanter med vintage photo, 
en gammel boksiden bak et panel, blomster fra woc og perler fra melissa F.
 Silke bånd fra papirloftet og tekst fra stempelglede, som jeg har stempla
på en ny spellbinder dies jeg nettopp har kjøpt meg :)




Blir med på disse utfordringene:

 sketchy colors- skisse
 kort o mania- vintage

Ha en fin tirsdag!

God Påske! 

 Klem :)

8 kommentarer:

Kari sa...

Så nydelig bryllupskort du har laget! De stemplene fra stempelglede er jo perfekte til slike kort. Vakkert og samstemt dette, det kommer til å bli et blikkfang på gavebordet!

Ha en flott påske!
Kari

Mari sa...

WOW!
For ett nydelig bryllupskort!
Skikkelig lekkert!

Du e goe!

Karen Elise sa...

Det var kjempefint! Du er flink!!
Kos deg masse på påskeferie med scrapping... skulle gjerne vært med dere ;)

Jorunn sa...

Så nydelig kort! Herlige duse farger og detaljer. Hjertet var bare lekkert :)

annes paperfun sa...

Ååå det var et nyyydelig kort og flotte duse farger!
Takk for at du deltar hos SC denne uken.
Klem Anne

Anette sa...

Åå, dette var nydelig!!! Skikkelig romantisk og flott!
Takk for ditt bidrag!
Klem Anette - AS

Bettina L. sa...

Dette var bare så supernydelig;) Lekker fargesammensetning og jeg bare elsker det hjertet;)

Linda S. L sa...

woooow!!
helt fantastisk lekker, for non nydelige sammensatte farger!
takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania :D
klem linda s l