tirsdag 19. april 2011

Påskeegg!

Ikveld har jeg kost meg med dette lille prosjektet :) 
 Skal ha det stående på lysfatet mitt tenkte jeg.





jeg har malt egget med gesso. tre strøk før det ble bra!
Pyntet med blonde rund begge delene.





Pyntet med masse blomster fra woc.
En swirl fra prima.




Et bånd som jeg har knyttet til sløyfe, som jeg vant i en candy :) 
Og hele egget har fått en kraftig dysj med pearl glimmermist :)




Blir med på disse utfordringene:
vintageudfordring - påskeprosjekt
 thats just so cute - påskeegg
scrapperiket.  - Emballasje

Nå skal jeg snart krype i seng :) Må bare...

Klem :)

10 kommentarer:

Kristine sa...

WOW! dette var ett lekkert påskeegg :)
Veldig lurt med de beina under, det tror jeg ikke at jeg har sett før :)
Kjempe flott pyntet og nydelige farger :)

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!
God påske!

Kristine
Scrapperiket

Marianne-db sa...

Åh så nydelig påskeegg! Lekkert med det rosa og hvite sammen :-)
Ha en kjempefin påske!
Klem, Marianne

Jeanette Cecilie sa...

Kjempeflott egg, og kreativt med ben under :D

Véro sa...

Wonderfull!This egg is really gorgeous!

Kianel sa...

such an elegant easter egg! beautiful!
Thanks for joining us at Vintage Udfordring!
Love from France, Kianel.

Dorthe/Dob sa...

Wauw,hvor er det smukt.
Meget stilfuld og elegant pyntet.
Mange smukke detaljer :)
Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen.

...C... sa...

OJ, sååå nydelig!!!!

Eva Marie sa...

Vakkert..... <3
Så lurt med knottene under :)

Bettina L. sa...

Dette var virkelig vakkert med rosa og hvitt og så flott det ble med ben på;)

Maja sa...

Nyyyydelig påskeegg!
Det var ordentlig delikat og vakkert =)

Dere er så flinke til å lage sånne ;)